Dažniausiai užduodami klausimai

1. Kas gali registruotis sistemoje?

Sistema gali naudotis visos organizacijos, sudariusios sutartį su sistemos valdytoju (Vilniaus universitetu).

Parsisiųskite sutarties šabloną pildymui.

Užpildytą ir pasirašytą sutartį (skenuotą) atsiųskite el. paštu pagalba@karjera.lt temos langelyje įrašę „Sutartis“, o sutarties originalą išsiųskite adresu:

Karjeros ir konsultavimo skyrius

Vilniaus universitetas

Saulėtekio al. 9. III rūmai, 104 k.

LT-10222 Vilnius

Ant voko nurodykite „KVIS sutartis“.

Kilus klausimams dėl dalyvavimo ir sutarties sudarymo procedūrų, prašome kreiptis nurodytais kontaktais.

2. Kiek kainuoja registruotis ir naudotis sistema?

Šiuo metu registruotis bei naudotis sistema galima nemokamai.

3. Esu organizacijos atstovas. Kaip galėčiau registruotis sistemoje?

Informaciją apie registraciją, pasirašius Sutartį dėl naudojimosi KVIS, rasite šioje instrukcijoje.

4. Ar galiu sistemoje registruotis ne per Elektroninius valdžios vartus?

Kol kas kito būdo registruotis sistemoje nėra.

5. Ar galime naudoti mobilųjį parašą, jei turime išankstinio mokėjimo planą?

Paprastai mobilųjį parašą galite naudoti tik tuo atveju, jei esate mobiliojo ryšio operatorių klientai, turintys abonentinę sutartį, tačiau dabar atsiranda ir išimčių. Plačiau apie galimybes reikėtų klausti savo mobiliojo ryšio operatoriaus.

 

Darbdavio atstovo veiksmai po registracijos

Jei jau sėkmingai užsiregistravote sistemoje kaip darbdavio atstovas, toliau kviečiame užpildyti savo organizacijos profilį, patalpinti pirmąjį darbo skelbimą ir, jeigu reikia, sukurti paskyras kitiems savo organizacijos kolegoms.

I. Organizacijos profilio pildymas

1. Pasirinkite šiuos meniu punktus:
  • Mano organizacijaOrganizacijos profilis;
  • Spauskite profilio redagavimo ikoną.

 

2. Atsidariusiame puslapyje:

A. Būtinai pasirinkite ir įkelkite organizacijos logotipą. Be logotipo jūsų įmonės skelbimai ir profilis nebus rodomi sistemos naudotojams. Logotipui geriausiai tinka PNG arba JPG/JPEG formato paveikslėlis, ne didesnis kaip 500x500 taškų dydžio. Labai didelį kelti nėra jokio tikslo, nes sistema jį vis tiek sumažins.

B. Užpildykite privalomus (geriausia visus) profilio laukus.

C. Išsaugokite profilį.

II. Darbo skelbimo talpinimas

1. Pasirinkite šiuos meniu punktus:
  • Darbuotojų paieškaDarbo ir praktikos skelbimai
  • Kurti naują

2. Atsidariusiame puslapyje:

A. Jei reikia, įkelkite kitą (skirtingą nei profilio) organizacijos logotipą. Tai aktualu įmonėms, kurios turi kelis prekės ženklus ar dukterines įmones;

B. Užpildykite būtinus (pažymėti žvaigždutėmis) skelbimo laukus;

C. Įveskite skelbimo tekstą;

D. Spauskite mygtuką išsaugoti/paskelbti (jei skelbiama nuo šiandien) skelbimą.

 

III. Kitų organizacijos naudotojų kūrimas

1. Naudotojų administravimas:

A. Naudotojų paskyrų administravimo aplinka pasiekiama meniu paspaudus „Naudotojų administravimas".

B. Sąraše matysite sistemoje registruotus savo organizacijos naudotojus, o esant reikalui galėsite juos šalinti.

C. Sukurti naują rolę/naudotoją galite paspaudę mygtuką „Kurti naują".

 

2. Paspaudę „Kurti naują", pateksite į naujos paskyros registravimo langą.

Teisė „Gali administruoti" leidžia kurti ir trinti kitus (taip pat ir administruojančius) organizacijos naudotojus, todėl kitiems naudotojams ją reikėtų suteikti tik esant reikalui. Jei esate pagrindinis (vienintelis) administruojantis darbuotojas ir išeinate iš darbo, ilgoms atostogoms, susirgote, keičiasi jūsų pareigos ir pan., prašome nepamiršti suderinti su vadovybe naujo org. administratoriaus paskyrimo ir sukurkite jam atitinkamą paskyrą. Šitaip užtikrinsite sklandų darbų perleidimą, o tam nereikės jokio papildomo sutarčių derinimo.

Redaguoti organizacijos profilį, talpinti darbo bei praktikos skelbimus gali ir paprastas paskyras turintys organizacijos atstovai, tačiau visada turi būti bent vienas tų naudotojų paskyras tvarkantis administratorius.